Ο δάσκαλος Leboyer

Διάβασα το βιβλίο του  » Για μια γέννα δίχως βία» όταν ήμουν δύο μηνών έγκυος.Έκτοτε η πορεία των γεγονότων ήταν αυτή ακριβώς που είχα φανταστεί. Ο δρόμος της φύσης στην εγκυμοσύνη και στη μετέπειτα ζωή με το παιδί . Ανακάλυψα ότι υπάρχουν και άλλες πολλές Ελληνίδες με το ίδιο όραμα για το παιδί τους. Τις γνώρισα στην Ευτοκια( κέντρο φυσικού τοκετού) και αυτές και τις κοιλίτσες τους και αργότερα τα γλυκύτατα μωράκια τους. Τις ευχαριστώ που μπήκαν στη ζωή μου και συγχρόνως με το παρακάτω βίντεο εκφράζω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μου στο μεγάλο μαιευτήρα, στοχαστή, ταξιδευτή , ποιητή και κινηματογραφιστή Leboyer . Έδωσε χαρά στον πόνο μου .Εκανε τη μέρα της γέννησης  του γιού μου MY GREATDAY:

About Aspasia

I am a happy momy and photographer and a yoga trainer and doula .Everything that has to do with art and motherhood inspires me!
This entry was posted in babies make the world go around. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

